تیمی که همه آن را با شاغلام می شناسند در لیگ سیزدهم یک بار دیگر این چهره را روی نیمکت خود می بیند تا در سال منتهی به جام جهانی منتظر چند پدیده دیگر از استان فارس باشیم

                                                                                                                                                                                                                Logo du Fajr-Sepasi Chiraz    
سایت گل- تیمی که همه آن را با شاغلام می شناسند در لیگ سیزدهم یک بار دیگر این چهره را روی نیمکت خود می بیند تا در سال منتهی به جام جهانی منتظر چند پدیده دیگر از استان فارس باشیم.

شعر، شیراز، شاغلام!

پس از یک دوره سرمربی گری تیم امید و حضور کوتاه مدت در ابومسلم مشهد غلام پیروانی به شهر و زادگاه خود بازگشته است. این مربی 61 ساله که سابقه نزدیک به یک دهه مربی گری در همین فجر را دارد به تیم خود برگشته تا دوباره از نو آغاز کند.

شیوه کاری شاغلام مشخص است، بازی دادن و بازی گرفتن از جوان های ناشناخته که احتمالاً در آینده میلیاردر هم خواهند شد! البته خود او در تیمش به کسی باج نمی دهد تا از تیم بزرگتر شود اما چه می شود کرد، برای بروز استعداد ها گاهی لازم است یاغی باشی و کمی حرف گوش نکن!

در وصف نوع کار شاغلام می توان این پیش بین ی را داشت که منتظر توصیف های شاعرانه او باشید.

واضح و مشخص

اینکه تیمی سابقه ی سال ها حضور در لیگ برتر را داشته باشد اما هیچ وقت رویای قهرمانی را در سرش نپروراند... خوب است یا بد؟ فجر از آن دست تیم های لیگ برتری است که هیچ فصلی را برای کسب عنوان قهرمانی آغاز نکرده و عملکردش در نقل و انتقالات مبین این قضیه است.

آنها این بار هم استراتژی خود را دنبال می کنند. تیم شهید سپاسی با اتکا به جوانان و فوتبالیستهای بومی در پی قهرمانی نیست اما حتماً در طول فصل بارها گریبانگیر تیم های مدعی خواهد شد. یادمان نرفته این تیم در آزادی چه بلایی سر پرسپولیس آورده و چه جانی از استقلال گرفته. برای انها همین قدر قابل افتخار است و برای ما چنین تیمی قابل احترام. چرا که در فوتبال امروز ما که قطعاً پول حرف اول و آخر را می زند هنوز معدود تیم هایی نظیر فجر سپاسی شیراز هستند تا در پی بازیکن سازی و سازندگی باشند.

کم خروج، پر ورود

علیرضا حقیقی، کاپیتان و ستاره فجری ها که همان نیم فصل از این تیم به پرسپولیس پیوست. در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی هم که محمد مهدی نظری به جمع آبی های پایتخت اضافه شد. خالد شفیعی و ترشیز هم دیگر جدا شده های فجر بودند. در عوض مصطفی صبری، مهرداد کریمیان، مجتبی زارع و از همه سرشناس طرف مهرزاد معدنچی یک بار دیگر پیراهن زرد رنگ فجر را به تن خواهند نمود تا شاغلام نشان دهد چه چهره کاریزماتیکی است و چه توانایی هایی دارد.

او با این ترفند و خرید چند چهره با تجربه و سابق فجر تجرهب را به تیمش تزریق نموده تا در لیگ شانزده تیمی مواظب رتبه جدولیشان باشند.

پیش بینی شما چیست؟

پس از یک رفت و برگشت، به نظر شما غلام حسین پیروانی می تواند یک بار دیگر کارنامه درخشان گذشته را در فجر تکرار کند یا اصول و فنون او دیگر ثمر بخش نیستند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


  توسط فجری افراطی 

 نوشته شده در  سه شنبه 1 مرداد 1392ساعت